02 octubre 2008

Mercury Rev: "Goddes on a Highway" 1998

"Los Dioses de la Autopista" de esta gente del estado de Nueva York, es una autentica joya que merece ser escuchada, venía en el 4to disco "Desesrter´s Song" publicado en el 98

Yo la descubrí en un anuncio de la tele hace 2 ó 3 años, hoy rebuscando last fm, he encontrado un video del famosisimo Anton Corbijn, que la hace aún más enigmatica, melancolica y bonita...

Video de You Tube

Well, I got us on a highway and I got us in a car/got us going faster than we've ever gone before/I got us on a highway and I got us in a car/got us going faster than we've ever gone before

And I know it ain't gonna last/and I know it ain't gonna last
when I see your eyes arrive/they explode like two bugs on glass

Far above the ocean, deep under the sea/there's a river running dry because of you and me
far above the ocean, deep under the sea/there's a river running dry because of you and me

She's a goddess on a highway, a goddess in a car/a goddess going faster than she's ever gone before/she's a goddess on a highway, a goddess in a car/a goddess going faster than she's ever gone before

Es curioso, porque yo odiaba a esta gente después de haberme comprado su cd BOCES nada más publicarse allá por el 93....y cuyas canciones me resultaron un timo....un fraude y una mierda.....eso si la portada era y es antologica...

----------------------------------------------- Blogger Template Style Name: Dots Designer: Douglas Bowman URL: www.stopdesign.com Date: 24 Feb 2004 ----------------------------------------------- */